Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Emma wilhelmsson - 19 juni 2013 13:42

Hej jag la upp en bild i senaste inlägget men den kom typ aldrig upp. 

Nu lyssnar jag på gentleman med PSY och bara har det tråkigt nästa vecka ska vi åka iväg och den hör veckan har jag inte gjort så mycket men jag var med Klara hon och jag sov över hon fick sova i min bäddsoffa hehe ;-)

Men jag ska väg om ett tag med min mamma och lilla syster.

I går var jag med klara vi va på stan jag köpte en bikini sen var vi på thaiaffären jag köpte pocky jordgubb och pocky choklad sen köpte jag bin-bin rice crackers det är som små kex typ men ja sen så cyklade vi hem.

På fredag är det midsommar afton vet inte om vi ska göra nått specielt men jaaa...

haha fråga inte varför jag har gjort blåt på vissa ord det var bara kul men varför skulle ens nån fråga jag får aldrig några komentarer min blogg läser väl INGEN!!!!

Haha jag är inte bra på bloggsaker och sånt jag brukar inte använda det så mycket så jaaaa...

men jag brukar använda instagram och facebook det är typ bara det jag har kik också. :P

men jag ger inte utt nått av det här på bloggen.

Vi ses hejdå jag skriver igen efter jag vart iväg eller tidigare om jag får tråkigt ;-) 

>_< vi ses sen då på bloggen... ^.¨     ^^   ^-^   ^.^ hörs! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej jag är 14 år och är nybörjare på den här bloggen! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards