Alla inlägg under maj 2013

Av Emma wilhelmsson - 22 maj 2013 19:49

Hej! Jag är med klara hej då! :) hehe bloggar inte så mycket bara så no vet puss hej!

Av Emma wilhelmsson - 11 maj 2013 15:03

Hej hej idag har jag varit på kosläppet! Dom släppte ut kosorna och dom var helt galna och hoppade omkring.
Jag vill ha studsmatta!! Hehe nej men jag får ha det om jag köper den själv men dom kostar så mycket en liten kostar 1200 och en stor 2000 för jag vill ha med nätt!
Men ja jag har inte så mycket att säga så vi hörs!
Jag gillar klubbor XD

Av Emma wilhelmsson - 1 maj 2013 09:21

    

Djäkneberget & fisk SPA!!   

Av Emma wilhelmsson - 1 maj 2013 08:40

Hej jag är dålig på att blogga men jaja jag bloggade aldrig i helgen för att jag hade fullt upp!

men jag var på fisk spa det var kul men lite läskigt vissa fiskar var stora och andra var mindre så ja...

Men när man suttit på knä länge sen ska man upp och gå då känns det som det sticks och det stickandet kändes det när fiskarna var på fötterna :P hehe men det var en toppen dag. 

Senare på lördagen så var jag på djäkneberget och där var det grodor det var faktist kul jag och farmor och farfar var där men ja det var ett fint ställe faktiskt.

Skoldatorn nu jag ville lägga upp bild men vi får se om det kommer ett inlägg til med bara bild :) 

I går hade vi elevens val då får man välja vilka ämnen man vill ha man får bara välja två som man ska ha hela dan så jag hade idrott det var i 2 timmar och 30 minuter och världens sötaste kille valde samma!! :) 

Sen hade jag Biologi lektion då vi dissiktionerade en fisk (usch!!!) fast det var inte jag som hålde på med fisken det fick min kompis göra vi var 3 st i en grupp det var jag, alice och Luckas men jag och Luckas ville inte hålla på med fisken man skulle ta utt ögon och hjärta!!! :/

Men ja idag är ju alla lediga ;) men i morgon vet jag inte vad vi ska göra jooo... jag vet idrotten :D

Men ja.. det var typ det jag ville säga jag ska kanske börja blogga lite oftare men det beror på om vi har mycket läxor eller inte men idag ska jag vara med en kompis.

jaja...vi hörs ;) 



Presentation

Hej hej jag är 14 år och är nybörjare på den här bloggen! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards