Direktlänk till inlägg 17 april 2013

Onsdag!

Av Emma wilhelmsson - 17 april 2013 16:58

Hej idag är det onsdag & 6 dagar kvar till min födelsedag.

Jag blir firad i helgen på lördag & söndag sen blir jag också firad på min födelsedag på tisdag.

I kväll ska vi möblera om i mitt rum eller ja jag & mamma.

I dag i skolan var det roligt jag var med Fadumo & Alice vi gjorde inte nåt specielt på rasten gick vi till affären typ inge mer.

 PUCCA

I skolan hade vi engelska då så redovisade vi två & två jag fick redovisa med Joel och sen skulle vi skriva vad vi tyckte om varandras redovisning.

Sen har vi haft SO vi kollade klar på en mobbnings film, det handlade om en kille som mobbade en annan kille sen den mobbaddes brosha och hans kompisar hade planerat att kaste den som mabbade i vattnet utan kläder så att han fick springa utan kläder hem, men killen som mobbade kunde inte simma m.m så han drunkna och dog.

Sen kollade vi på en annan film på EXTRA ENGELSKAN som hette roots som handlar om en afrikansk kille som blir tagen av vita men och sen säljer dom han som slav till andra.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma wilhelmsson - 20 juni 2013 11:02

Hej hej! Idag är det tråkigt men ja jag ska ha kul nästa vecka så det gör int så mycket. En gammal bild från min kompis studsmatta :-) haha jag vill att det ska va lika fint väder idag så kan kag vara ute men det är det inte jaja vi hörs säkert imo...

Av Emma wilhelmsson - 19 juni 2013 13:42

Hej jag la upp en bild i senaste inlägget men den kom typ aldrig upp.  Nu lyssnar jag på gentleman med PSY och bara har det tråkigt nästa vecka ska vi åka iväg och den hör veckan har jag inte gjort så mycket men jag var med Klara hon och jag sov öv...

Av Emma wilhelmsson - 15 juni 2013 21:09

Hello I have English keyboard on my mobile so I text on English hehe! Now I am clear whit my drawing yeeh :) I can take a pic :) but now I will look at a movie so byee :) ...

Av Emma wilhelmsson - 6 juni 2013 19:06

Hej alla! I dag har jag köpt en NY keps och en väska och en sak till håret, för när jag platar håret så måste jag ha ett skydd så jag inte förstör det ;) Ja men jag har vart ute också jg har hoppat lite studsmatta och satt ute när min lille syrra b...

Av Emma wilhelmsson - 22 maj 2013 19:49

Hej! Jag är med klara hej då! :) hehe bloggar inte så mycket bara så no vet puss hej!...

Presentation

Hej hej jag är 14 år och är nybörjare på den här bloggen! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards