Direktlänk till inlägg 13 april 2013

Lördag!!

Av Emma wilhelmsson - 13 april 2013 11:51

God morgon läsare :) vilken konstig text!

Bättre så :) men god morgon, idag ska jag inte göra nått specielt, dåligt väder o.s.v.   

Men just nu lyssnar jag på musik jag lyssnar på Let Her Go den är såå vacker :)   

Men just nu gör jag typ inget specielt jag ska  kanske sätta på en film eller nått men det jag vill häls är att tränna det är beroendeframkallande :) jag älskar att träna det är såå  skönt och man blir glad av det.

Jag sätter inte in nån bild idag igen för att jag har skoldatorn jag kan jue sätta in en bild men jag årkar typ inte när jag har datorn för den är kompliserad.  

Min lilla syster är sjuk :( det är synd om henne hon blir jätte grinig då.   

Jaja inte så långt inlägg idag men det kanske är skönt för er att inte sitta och läsa hela dan :P nej ja bara skoja men ja vi hörs. 

Ha en bra helg!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma wilhelmsson - 20 juni 2013 11:02

Hej hej! Idag är det tråkigt men ja jag ska ha kul nästa vecka så det gör int så mycket. En gammal bild från min kompis studsmatta :-) haha jag vill att det ska va lika fint väder idag så kan kag vara ute men det är det inte jaja vi hörs säkert imo...

Av Emma wilhelmsson - 19 juni 2013 13:42

Hej jag la upp en bild i senaste inlägget men den kom typ aldrig upp.  Nu lyssnar jag på gentleman med PSY och bara har det tråkigt nästa vecka ska vi åka iväg och den hör veckan har jag inte gjort så mycket men jag var med Klara hon och jag sov öv...

Av Emma wilhelmsson - 15 juni 2013 21:09

Hello I have English keyboard on my mobile so I text on English hehe! Now I am clear whit my drawing yeeh :) I can take a pic :) but now I will look at a movie so byee :) ...

Av Emma wilhelmsson - 6 juni 2013 19:06

Hej alla! I dag har jag köpt en NY keps och en väska och en sak till håret, för när jag platar håret så måste jag ha ett skydd så jag inte förstör det ;) Ja men jag har vart ute också jg har hoppat lite studsmatta och satt ute när min lille syrra b...

Av Emma wilhelmsson - 22 maj 2013 19:49

Hej! Jag är med klara hej då! :) hehe bloggar inte så mycket bara så no vet puss hej!...

Presentation

Hej hej jag är 14 år och är nybörjare på den här bloggen! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards